Design blog

Innowall Falpanel

Panel luxus

2020. szeptember 01. - Innowall Falpanel

Elmesélem hogy lett a barátságos, ám felettébb unalmas panel szobából egy igazi kellemes, szívet melengető luxus érzésű helyiség.

Innowallos lány vagyok, így már számtalanszor volt alkalmam közelről is megcsodálni a 3D falpaneleket. A bemutatóteremben minden falon szemet gyönyörködtető változatos színek és formák tárulnak a látogatók és az Innowall csapat elé.
46290383_334422684017285_6177229987553214464_n_1.jpg
Mind különleges, minden formának megvan a sajátossága, a maga kis csodája, így nagyon nehéz választani. Én mindig is vonzódtam a geometriai formákhoz ezért ez a vonal közelebb áll hozzám. Az Ecuador falpanelbe első látásra beleszerettem.

Számtalanszor elképzeltem, hol mutatna a legjobban a lakásban, én hova tenném, hogy elegánsabbá, exkluzívabbá és barátságosabbá varázsoljam a környezetem.
Nemrégiben megérkeztek az új kárpitok az Innowall üzemébe, izgatottan vártam, hogy megnézzem, megfogjam őket, hiszen nem csak magával ragadóak ezek a bőrminták, de a különböző textúrák még érdekesebbé teszik őket.
20200901_002445.jpg 20200901_002544.jpg
20200901_002500.jpg
20200830_195835.jpg
A szürke szín a maga semlegességével, változatos kombinálhatóságával örök kedvencem, különösen a belső terekben, így a frissen érkezett acél szürke kárpit első látásra rabul ejtett. 
A cégvezető látva szemem csillogását, nem is lepődött meg, hogy elhatározásra jutottam, nekem is kell otthonra 3D falpanel!
Gyártási kérésemet elfogadva, segítőkészen vezetett le az üzembe, ahol nem csak az igényt adtuk le, de a számtalan lépésből álló, gondos előkészítést és munkát igénylő gyártási folyamtokba is betekintést nyertem (így még inkább értékelem, amikor a kezembe foghatok egy kész, puha 3D memóriahab falpanelt).
Nem is hinné az ember, hogy a tervezést követően még mennyi előkészület, pontos kidolgozás és több lépéses kézi és gépi munkafolyamat eredményeként születik meg 1 db falpanel.
Izgatottan vártam és terveztem otthon az "új falamat"! 
Szerencsémnek és persze némi protekciónak köszönhetően :), extra gyorsan elkészültek az acél szürke kárpitozott csodák.
28.png
Mivel az én választásom az Ecuador volt, ez egy térben különösen kidomborodó, finom csúcsokkal rendelkező panelforma, melyet a legjobb lenne, ha egyesével fektetve tudnék tárolni egészen addig, míg fel nem kerül végleges helyére - mondták- nevettem, mert én már akkor tudtam, hogy nem kell ezeket sokáig raktároznom :) (természetesen ezt a panel lakásban fellelhető minimális szabad hely hiányára fogtam)
Megkaptam a szükséges útbaigazítást a srácoktól a tárolással és felragasztással kapcsolatban, pl.: hogy a dobozokat, melyek az én kis luxusomat rejtették, lehetőleg állított helyzetben pihentessem a munka megkezdéséig.
Az a bizonyos munka nem váratott sokat magára. Hazaérve már neki is estem az egyébként elég régi tapétával borított falamnak, mértem, rajzoltam, terveztem. 
Miután kimértem a paneleknek szánt helyet, azonnal neki is fogtam az előkészületeknek.

20200901_002251.jpg
20200830_195458.jpg 
Na nem kell óriási dologra gondolni, ez mindössze annyiból állt, hogy előkaptam egy sniccert, amivel kibontottam a dobozokat, illetve előkészítettem a ragasztót és a ragasztó kinyomásához használt kinyomópisztolyt
(OBI - 739 Ft).
Elővettem az első 3D panelt, majd a hátulján körbe egy vékony ragasztó csíkot húztam és az egyenletes tapadás érdekében középen is ragasztóztam az Innowall útmutatói által. 

A panelt az általam kimért helyre illesztettem, én a fal tetején kezdtem a folyamatot. A falra illesztést követően még picit lehetőségem volt csúsztatva korrigálni a pontos helyét. Ezután párszor megnyomkodtam a panellap széleit, hogy alaposan a falhoz tapadjon. Az első panellap felhelyezése után már pillanatok alatt következett az újabb és újabb lap, amiket csak egymáshoz kellett illesztenem.
Rövid idő alatt, 163 cm-es nőként, egyedül végeztem a "falburkolással". A végeredmény káprázatos!

20200830_155707.jpg
20200830_155631.jpg

20200830_155608.jpg

20200830_175434.jpg

20200830_183333.jpg
Hiába ismertem előzetesen is testközelből a különböző paneleket, a saját lakásomban élvezve hihetetlen élményt nyújt.
Valóban egyszerű, gyors a felhelyezés, melyet bárki megoldhat otthonában vagy irodájában, de igény esetén az Innowall csapata is telepíti a kiválasztott falpaneleket.
...hát így született nagyjából 1,5-2 óra alatt az én kis panel luxusom, melyben még komfortosabban érzem magam az új falfelületnek köszönhetően. Ezt a bejegyzést rögtön a felhelyezést követően szerettem volna megírni, de azon kaptam magam, hogy minden sor után az új Ecuadoromon pihentettem a szemem :)
Bízom benne, hogy a saját tapasztalataim mind a tervezéssel, mind a telepítéssel kapcsolatban előrébb viszik majd munkámat és hasznos bejegyzés volt nektek is a saját kis Innowall sztorim.
Remélem Ti is kedvet kaptatok egy kis felújításhoz, átalakításhoz és legalább ennyi örömötök lesz az új dizájnban!

elotte_utana.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://innowallfalpanel.blog.hu/api/trackback/id/tr9016183012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása